وداعیه با قاسم آهنینجان
نشنیدهی آن پرده نبودم
میشناختم آن آواز پنهان را
پس هر بار با هر تکرار
یکسر خندهی مخاطب میشدم
امشب نیز لبخند میآید بر این داغ
که یقین تو میخندی
با تبسم بدرقه
بدرود
الی یوم الورود
متولد ۱۳۵۹، قم.
مجموعههای منتشرشده:
«نیوهی نیمدار»، «تاووش»، «موی میت»
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
وداعیه با قاسم آهنینجان
نشنیدهی آن پرده نبودم
میشناختم آن آواز پنهان را
پس هر بار با هر تکرار
یکسر خندهی مخاطب میشدم
امشب نیز لبخند میآید بر این داغ
که یقین تو میخندی
با تبسم بدرقه
بدرود
الی یوم الورود