شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خم در صف صدف‌ها می‌گذارم

 

این عادت جدیدم؛
هنگام زخم،
عابرِ جداره‌ی نمناک مرگم
که پری‌وار
بر سطح سواحل گرمسیر
پدیدار می‌شوم

از گره کور این سرخوشی‌ست،
پدیده را گم نمی‌کنم؛ 
زخم در صف صدف‌ها می‌گذارم

در خنکای هر از گاهی
 

مهدی یزدی

شعرها

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی

برادرم دیشب درگذشت

برادرم دیشب درگذشت

عبدالله علوی

در جهانی دیگر

در جهانی دیگر

مهستی حسینی

محمد انتظاری