شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

وزن آسمان

به محمد مختاری و وزن دنیایش

خاک پذیرای تو نیست
زمین جداره‌ی جنون‌آمیزی‌ست
اما تو و فواره‌های کلماتت
در عمق سایه‌ها و روزان محو بودید

تو آنجا 
آرام و محو و از پسِ پرده
در پشت ابرها انگشت می‌گزی
فرود می‌آیی
و فرود آمدنت
زیستن در عمق ریشه‌هاست
در ارتفاع ابرها
آری! 
زمین برای تو نبود.

حامد رضوی زاده

شعرها

تراپی

تراپی

شقایق شاهرودی‌زاده

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی

شاعر

شاعر

فریاد غفوری

 از گپ با درخت نارنج

از گپ با درخت نارنج

حامد پورشعبان