شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آرام‌آرام

...

آرام‌آرام
لباست را درمی‌آورد
خودش آن رامی‌پوشد
مرگ
با آیینه‌ای در دست
هنوز...

‌هانا دهقانی

شعرها

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

تبانی

تبانی

رویا الفتی

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان

مادر

مادر

حسن بهرامی