کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1374، کاسپیا، محل سکونت کابل.
کتاب شعر منتشرشده: «الف تا یار»

اندوه چیست؟

اندوه چیست؟ برده مرا در خلال خود
نقشی بزرگ داشته‌ام در زوال خود 
قوغم که پکه‌ام نکنی خاک می‌شوم
ای زندگی! مرا نگذاری به حال خود! 
از بس فشار زندگی و بار خستگی‌ست
گم می‌کنیم روز و شب و ماه و سال خود 
یک روز خانه هستم و یک روز بین شهر
سرگرمی‌ام شده است فقط انتقال خود 
این روز‌های سخت فقط زنده ماندنم
تنها وظیفه‌ای‌ست که من در قبال خود... 
آیا تو زنده هستی و من زنده‌ام هنوز؟
ما زنده‌ایم، زنده! ولی به خیال خود
 

بهرام هیمه