شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شبیه ماهی اگر از دهانم بیرون بپری 

شبیه ماهی اگر از دهانم بیرون بپری 
عجیب نیست!
که من تمام اقیانوس‌های جهان را آشامیده‌ام 
و هنوز عطش دریا دارم 
دهانم مزه‌ی مرده‌ای دارد 
که در گلوی‌ام ویران گشته 

حالا که از دهلیزهای قلبم گذشته‌ای 
آرامش سبزی خیابان را گرفته 
و بوی دریا...
ماهی‌ها...
درخت‌ها به خیابان ریخته‌اند
تو در پشت ابرها
رؤیا اگر این‌گونه باشد 
درخت می‌شوی 
پرنده می‌سرایی

ابرها پنهان نمی‌کنند 
ستاره‌ای از آسمان پریده 
و صدای گنجشک‌ها...
درخت‌ها...
خیابان...
دریا...
ماهی‌ها... 

سایه درختیان

شعرها

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

سیدعلی صالحی

سگ جان

سگ جان

کوروش جوان‌روح

دو پاره برای درخت و ع. ب

دو پاره برای درخت و ع. ب

سیاوش بانشی

 از گپ با درخت نارنج

از گپ با درخت نارنج

حامد پورشعبان