شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

صندلی‌ها ساکتند 

صندلی‌ها ساکتند 
در را
روی تنهایی کشو می‌کنم
ناگهان
سنگ به پنجره می زند
مأمور آب
هر که برمی گردد
قرار نیست
آدم سابق باشد 
روزی
برمی‌گردم
تا تکه‌های فراموشی‌ات را
زیرِ فرش پیدا کنم

مانی آروین

شعرها

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

فهیمه جهان آبادی

خوابیده‌ای؟

خوابیده‌ای؟

شوکا حسینی

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی