شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در تنگ ترین تُنگ

در تنگ ترین تُنگ هلاکم کردند
از حافظه‌ی بهار پاکم کردند
آن ماهی عیدم که غریبانه مرا
در باغچه‌ی حیاط خاکم کردند

محمدرضا درون‌پرور

شعرها

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

خوابیده‌ای؟

خوابیده‌ای؟

شوکا حسینی

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

مایرام تکیه ای

شاعر

شاعر

فریاد غفوری

ویدئو