شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شمشیرش را

شمشیرش را به نرخ جان خواهد داد
تاریخ خودش به تو نشان خواهد داد
این زخم که نام کوچکش بود وطن
این بار صدای استخوان خواهد داد

محمدرضا درون‌پرور

تک نگاری

شعرها

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

مجید عزیزی

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی

قدمت را بزن، نمی فهمند

قدمت را بزن، نمی فهمند

محمود صالحی‌فارسانی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

حمید حسینیان