شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شمشیرش را

شمشیرش را به نرخ جان خواهد داد
تاریخ خودش به تو نشان خواهد داد
این زخم که نام کوچکش بود وطن
این بار صدای استخوان خواهد داد

محمدرضا درون‌پرور

تک نگاری

شعرها

سه شعر برای گرگ و ماه

سه شعر برای گرگ و ماه

محمود بهرامی

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

فرزین پارسی‌کیا

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی