شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از سیلی مرگ 

از سیلی مرگ 
چهره‌ی وقت شکست 
نعش وطن است
می‌شود دست‌به‌دست
شب،  مانده چنان
نمی‌زند پلک زمان
در هر طرف ایستاده
خون تیغ به دست
 

ایرج زبردست

شعرها

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا

چوار

چوار

احمد کریمی