شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در هر طرفی

در هر طرفی
سیاهی و خون و غبار
در هر طرفی
کشته و تابوت هزار
در هر طرفی
ثانیه‌ها ضجه‌زنان
در هر طرف‌
قدم‌قدم چوبه‌ی دار
 

ایرج زبردست

تک نگاری

شعرها

رحیل

رحیل

بهاره فریس آبادی

بیا

بیا

سیروس رومی

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

بابک دولتی