شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پژمرده‌اند گل‌های مصنوعی

پژمرده‌اند گل‌های مصنوعی
کنار پنجره ایستاده
پیر مرد 

سیروس نوذری

شعرها

دو شعر از پوران کاوه

دو شعر از پوران کاوه

پوران کاوه

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری

الماس

الماس

م. مؤید

هم ‌بغض!

هم ‌بغض!

محمدعلی بهمنی