کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد1367، شیراز.

به چشم روشنی

...

به چشم روشنی
زبان در دهانم بچرخان
و گل‌های پنبه را 
بر چشمانم بگذار
پاره‌ای میخک
در مشتم
بر  قلبم
در قلبم

تنها بدرقه‌ام کن
تابناک
بر شرمساری‌ام
و قدری از کولی‌ها 
بخوان و
در آخرین قمار
سیاهی موهات را 
بباز
 

مسعود ظرافت