شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آخرین بار 

آخرین بار 
ردش را بر پیشانی ماه دیدند 
گوزنی 
که بین  دو انگشت پدرم تیر خورده بود.

یونس گرامی

تک نگاری

شعرها

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری

جای امن

جای امن

واهه آرمن