شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مردانی صبحدم

مردانی صبحدم
از اذان گریه می‌کشند
تا زن به نام دیگری
 در پیش باد بایستد
شب که همه‌ی سکوت را بلعید
غریبانه از شهر گریخت
هی علی خیر! سخن از عطر شکوفه‌ها
هی علی! هشتک‌های زندان 
هی! درخواست از رهایی
که از نسیمی به‌دست می‌رسد
که از نفس نرگس
از یاغی به شنیدن می‌رسد
هی! فرصت‌های اندک تماشا
برای جنون قشنگ
جنون غیر فصلی.
هی! فکرهای برنگشته
هی...!
هی...!
هی...!
 

اسماعیل منصوریان

شعرها

سه شعر از علی بیکی

سه شعر از علی بیکی

علی بیکی

فهرستِ خونی

فهرستِ خونی

امین رجبیان

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی

برهوت

برهوت

رضا محمودی‌حنارود