شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شکل ساده‌ی ما ممنوع بود

شکل ساده‌ی ما ممنوع بود
تقطیع  می‌شدیم
در ازدحام زنبور
پشت پنجره‌های شطرنج
بی‌صدا می‌ماندیم
با بغضی راکد
در قرنیه‌های مسری
معنای تو 
در ستر اندامت
قبض می‌شد
پیش از آن‌که 
دست‌هایی حلقه شود در عشق
و ریسمانی
معنای هستی را تغییر دهد.
 

ابراهیم محبی

تک نگاری

شعرها

زخم در میان چاقوها

زخم در میان چاقوها

امیررضا وکیلی

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

اعتراف می‌کنم 

اعتراف می‌کنم 

مظاهر شهامت