کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۷، پاسارگاد.

با دندان‌های من غذا می‌خورد

با دندان‌های من غذا می‌خورد
حتی از مسواک من استفاده می‌کند
این مرد کیست 
پا توی کفش من می‌کند
زنم را به خیابان می‌برد 
و دخترم را می‌بوسد
من فقط 
برایش ریش و 
حرف به دهانش گذاشتم
اما وقاحت تا کجا 
که با زنم می‌خوابد 
و شعرهای مرا به نام خودش چاپ می‌کند

کاظم حسینی