شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دستانت را

دستانت را
 رویِ دستگیره جاگذاشتی 
انگشتانت را 
کنار کارد آشپزخانه 
لبخندت
 لای در له شده است 
چشمت 
روی کاناپه افتاده است و 
ابرویت
 توی آینه 
چاقوی جدایی 
چه وحشتناک تو را مثله کرده است

کاظم حسینی

تک نگاری

شعرها

این روزها،

این روزها،

ابراهیم کارگرنژاد

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

برهوت

برهوت

رضا محمودی‌حنارود

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی