شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هم‌چون دشتی که ابر بارنده نداشت!

هم‌چون دشتی که ابر بارنده نداشت!
غمگین بودیم و کس به لب خنده نداشت!
از ما یک روز این‌چنین یاد کنند 
نسلی که گذشته داشت آینده نداشت
 

پیمان سلیمانی

شعرها

 صبح آن روز ساعت هفت از

صبح آن روز ساعت هفت از

محمد حسین عباسی

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

راضیه بهرامی‌خشنود

بین تمام نام‌هایی که به این‌جا رسیده‌اند

بین تمام نام‌هایی که به این‌جا رسیده‌اند

سریا داودی حموله

اثمر ابراهیمی

ویدئو