شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اکشن

 

هیچ تردیدی نیست
که تو بازیگر خوبی هستی
کارگردانان هم
کارِ خود را بلدند
صحنه و نور و صدا و تصویر
همه انگار به اندازه‌ی خود تجهیزند.
این وسط مانده هزاران گنجشک
و هزار گُل و لبخند که با «اکشن» ناقابلتان
دسته‌جمعی به کف کوچه فرو می‌ریزند.
لحظه‌ای
رو به جمعیتِ این صحنه بایست
و بگو
مرگ بی واهمه‌ی این‌همه آهو، آیا
صحنه‌آرایِ رگِ گردنِ آهخته‌ی کیست؟
 

سیدعلی میرافضلی

تک نگاری

شعرها

این روزا ...

این روزا ...

سیمین چایچی

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

ویدئو