شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اته کش سر بکشین و 

اته کش سر بکشین و 
انه بمردن 
ازار مزار بویمه 
شه بزاروزه یادهاکردمه 
چننه مرگ دارنه هین دویئن.

*ازّار= آزاد دار - درخت آزاد 

جلیل قیصری

تک نگاری

شعرها

اعتراف می‌کنم 

اعتراف می‌کنم 

مظاهر شهامت

گریه نکن بانو

گریه نکن بانو

بهمن مهرابی

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی