شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در تملک توست

در تملک توست مخروبه‌های ذهنم
فرمان دهی
باز می‌ایستد، تاروپود هستی‌ام
که در واگویه‌های تنم
عطرت لاله کرده
میان فعل‌های معجزه‌آسا چون می‌گویی نامم را
چون می‌شنوم
صدایت را
باز می‌ایستد تپش قلبم 
به مهرت
جانِ این شعر 
رخدادِ شیرینی را می‌طلبد
چون آغوشت، خواستنی و بی برگشت.
 

فرزانه رئیسی

تک نگاری

در  ستایش جدیت نظری

در ستایش جدیت نظری

علی مسعودی‌نیا

شعرها

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

گُرگاس

گُرگاس

شقایق شاهرودی‌زاده

کلایه

کلایه

حامد بشارتی

نسیان

نسیان

مهرداد کمالی دهقان

ویدئو