شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سؤال

 

طلسم‌ نفرین‌ کیست
        بر‌گردن‌این‌سرزمین
        که‌از انتهای‌جاده‌رؤیای‌دخترانش
    اسب‌های‌بی‌سوار‌برمی‌گردند
   و درعمق‌نگاه‌‌مردانش
      زنان‌سوگوار‌نشسته‌اند.
*
دست‌آه‌ کدام‌سینه
      گرفته ‌دامن ‌‌این ‌سرزمین‌ را

     که‌فرمان ‌قتل ‌امیرانش‌ را،
                   در شب ‌مستی
    جلادان‌شتابزده ‌تیز‌ تک ‌‌می‌برند،
     و طومار پشیمانی‌شاهانش را
                 در‌صبح‌ هشیاری،
     پیک‌های ‌پیاده‌ای‌ که ‌همیشه،
                    دیر‌می‌رسند.
 

مسعود خانجانزاده

تک نگاری

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی

گفته بودی که بازخواهی گشت

گفته بودی که بازخواهی گشت

مریم حسین‌زاده

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی

آزارِ تازه

آزارِ تازه

محمدعلی بهمنی