شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دوالپا

 

غولی‌غریب
نشسته ‌برشانه‌های‌ شهر‌

دوالپایی ‌که ‌صد‌خمره‌شراب ‌هم‌مستش‌نمی‌کند
دیوی‌ عجیب
               بندودام ‌گسیخته
                گریخته
                      ‌‌‌ازشرم‌وشیشه
         درد‌بی‌درمان‌بسته‌به‌قهر
       دهان‌بند‌تعطیل
                   بر‌دهان‌و دکه‌و دکان
                      رهامان‌نمی‌کند.
تنهایی ‌ازدروبام‌‌می‌بارد

    خواب‌بی‌هنگام‌ آفتاب ‌درپتوی‌ابر
              تمام‌روز راشب‌می‌کند.
فصل ‌فاصله‌را
     خش‌خش‌برگ‌های‌خشکیده‌زندگی‌زیرپای‌ مرگ
      روزهای‌خلوت‌خیابان‌و
           شب‌های‌خالی‌کوچه‌ها
                        پرمی‌کند.
پائیز پالتوپوش
          ازکناردرختان‌بی‌برگ
              عصازنان‌و شکسته‌می‌گذرد
                     دست‌برکلاه
   بادبرقارقارسیاه‌کلاغان‌ می‌وزد. 
 

مسعود خانجانزاده

تک نگاری

میبینمت حسین !

میبینمت حسین !

سید علی صالحی

باد می‌گفت با باد

باد می‌گفت با باد

آنوشا نیک‌سرشت

شعرها

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

غلامرضا نصراللهی

کوه را با گلوله

کوه را با گلوله

دیار مردان‌بگی

دنیا

دنیا

علی باباچاهی

ویدئو