کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1357، کرج.
مجموعه‌ی منتشر‌شده:
«لال بمیرم اگر نگاهت کنم»

سعی می‌کنم

...

سعی می‌کنم
صحنه‌ی زیبایی اتفاق بیفتد
مثل وقتی که
پری‌های دریایی
کودتا می‌کنند
دریا غمگین می‌شود
و باد
داستان‌های تازه می‌آورد.
طناب را
زیر موهایم پنهان می‌کنم
مشت‌ام را می‌کوبم به دیوار
لعنت به من!
که همه‌چیز
از خودکشی من آغاز می‌شود
صبریه همیشه توی نخ من است
نمی‌توانم راحت دستت را بگیرم
هنوز هم حس می‌کنم
وقتی بمیرم
سفت در آغوشم می‌گیری!

رضا یوسف‌زاده تهرانی