کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۶، خلخال.

در اردبیل

در اردبیل برف می‌بارد 
در آستارا باران
حیران گردنه‌های مه‌آلودم
در نخستین روزهای سال
 

محمد منافی