شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

همین شنبه

همین شنبه
آغاز می‌کنم
دوست‌داشتن تو را
 

محمد منافی

تک نگاری

شعرها

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

فروغ فرخزاد