شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از سفر برگشته‌ام

از سفر برگشته‌ام
از سوگواری شعری عاشقانه
استعاره‌ای سرگردان
که از قرن هفتم
در زبان سرخ سعدی
به دور تنهایی‌اش چرخیده و
 هنوز به استخوان‌های معشوق نرسیده است

 چقدر بیهوده است
مجسمه‌ی شاعر
ایستاده در میدان شهر

ایستاده‌ام
پشت به کتاب‌های کتاب‌خانه‌ام
پشت به گورستان شاعران بزرگ
در عکسی
که همه‌چیز مرتب است

شهرام پارسا مطلق

تک نگاری

شعرها

این روزها،

این روزها،

ابراهیم کارگرنژاد

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

مهدی ریحانی

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی