کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، دزفول.

مادر

 

قرار بود ادامه‌ات باشم
قرار مکتوب در جواب آزمایش
آب به قالب یخ

نشد
خون شدم
و با ذات خونی خود 
                        جاری
شکل رگ در تن
شکل رود در جنگ
و شکل حبابی مضطرب
وقتی به چشم تاریخ زل می‌زدم

به دست‌های آغشته شک کردم
به سرخ و سیاه
به دیواری که می‌خواست و نه
به دامنی که  چرا دامنت راه ندارد
چرا دشتت گل
چرا میدانت گلوله دارد
شتک می‌شوم به تقویم
و نامم در گرگ‌ومیش گم
گریه می‌کنی و دست می‌کشی
دست می‌کشی و نمی‌شناسی
نمی‌شناسی و نمی‌رنجم
نمی‌رنجم
این حوالی هیچ‌وقت هوا در طبیعت خود نبوده/نیست‌
 

ندا ذات