شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هر روز 

هر روز 
بر دورترین شاخه‌ی درخت‌ها می‌نشینم و
بی تابانه صدایت می‌کنم
کو کو کو 
چنان در ذرات هوا حل شده‌ای
 که حتی
ردی از تو 
بر دنیا
باقی نمانده است.
 

یاسین نمکچیان

شعرها

می‌آیی 

می‌آیی 

م. مؤید

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

تمنا مهرزاد

سرآخر

سرآخر

ستار جانعلی‌­پور

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

ویدئو