شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

جامی‌نمانده

دیگر
جامی‌نمانده
که بشکند
یا قطره‌ای که بریزد
نمانده تا بشکند
نباریده که بریزد

همین اشاره‌ها
زبان عاشقانه‌ها
و فرزند می‌شود
تا قطره‌ای از لب را
به بارور آب تر کند.

ابراهیم کارگرنژاد

تک نگاری

شعرها

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

مریم حاج محمدی

تهران

تهران

محمد ویسی