شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

۰۰۷

 

نوشتم:۵
گفتم:
_شعری برای تو
لبخند مرد
اندوه خیمه بست.

بی‌باورم! عزیز!
هر عدد شعری‌ست.
و (۵) شعر عددهاست، شکل قلب
(۵۵) بیتی ز تک غزل عاشقانه‌ایست
سرشار از دریغ و تفاهم
نفرین به عشق، فسون جاودانه‌ایست.

بی‌باورم! عزیز!  
هر عددی شعری‌ست 
و  (۵۵۵۵) آه...
سرخ و سپید؟
زرد و سیاه؟
هرگز سرود اتحاد ملل نبست
نفرین به احتمال محالی‌ست.

بی‌باورم! عزیز! 
هر عدد شعری‌ست
حتی (۰۰۷)
مقدس‌ترین ترانه‌ی این نسل مبتذل
یا (۰۸)
عنوان انتظار!
بی‌باورم! عزیز!  
هر عدد شعری‌ست
و (۱۳) 
تک شعر شعرهای عددهاست
منفور و نحس، نحس
چون سرنوشت من.

بی‌باورم! عزیز! 
هر عددی شعری‌ست
از (۰) تا به بی...

اندوه مرد 
وسواس خیمه بست!
 

نصرت رحمانی

تک نگاری

شعرها

تدفین

تدفین

داوود سعیدی

 از گپ با درخت نارنج

از گپ با درخت نارنج

حامد پورشعبان

چهارراهِ نظر...

چهارراهِ نظر...

مجتبی دهقان

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی