کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1332، آستارا.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «ملخ‌های
حاصلخیز»، «بنشینید صندلی عزیز» و‌...

بدنظر

 

کله‌پزی آقا نظر غوغا بود
لبخند وقیح کله‌ها در سینی تشریح
غوغای ملچ‌ملوچ سحرخیزان کامروا
کوهنوردی مغز می‌خورد
پیرمردی پاچه ورمی‌چید
کودکی زبان درمی‌آورد
یک‌دست صرف شد
من چشم خوردم سکته از بناگوش رد شد
به آقا نظر گفتم: «بر چشم بد لعنت!»
 

اکبر اکسیر