کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد دی‌ماه 1353 ، کرمانشاه.

مجموعه‌های منتشر شده: 
"هزار سال نمک زیر  پلک‌های  من است"، "دست نوشته‌های یک  سنگ"، "سلام خواهر باران"، "در این بیابان اتفاق تازه ای نیست"، "خه‌و" (مجموعه شعر کردی)و "خان: (مجموعه رباعی کردی)

داور و دبیر علمی چندین جشنواره مختلف

چقدر خاک كنم نعش ياس‌هايم را

چقدر خاک كنم نعش ياس‌هايم را
و روی هم بگذارم هراس‌هايم را
به غير باخت، قماری چنين نخواهد داشت
از آن نخست بريدند آس‌هايم را
زمین بایر من ناامید رویش‌هاست
به جای نان نخريدند داس‌هايم را
بگو چه شد كه خودم را دوباره گم كردم؟!
بگو چقدر بگردم لباس‌هايم را؟
وزيد بادی و روح مرا به غارت برد
نمی‌شنيد كسی التماس‌هايم را
نمی‌شود كه از آن زخم كهنه دم بزنم
شنود می‌كند اين شب، تماس‌هايم را
دلم خوش است به يک احتمال دور از دست
ز من اگر كه نگيرند طاس‌هايم را
 

بابک دولتی