کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۰، لنده.

نای ابراز عشق در من نیست

نای ابراز عشق در من نیست، حرف‌هایم نگفته جان دادند
بوسه‌های خدانگهدارت، لذت و درد توأمان دادند
گرچه باران برای دل‌بستن، سوژه‌های جدید می‌بارید
آسمان و زمین به همدیگر، چشم‌های تو را نشان دادند
جز برای تو شعر ننوشتم، پس چرا شهر عاشقت شده ‌است؟
کفتران پریده از بامم، نامه را دست این و آن دادند؟!
رو به ساحل نشسته با صخره، از مکافات عشق پرسیدم
گفت: «تاوان شوق دریا را، موج‌های ترانه‌خوان دادند»
برف یعنی نگاه یخ‌زده‌ات، بر تن روزهای مردادی
چشم‌هایت ورای کشتن من، درس خوبی به آسمان دادند
سنگدل بودی و ندانستی، عشق یک اتفاق رؤیایی است
شعرهایم به‌جای سینه‌ی تو، شانه‌ی کوه را تکان دادند

فرزاد فتحی