شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اعلامیه‌ای که‌ به‌ دیوار چسبیده ‌است

اعلامیه‌ای که‌ به‌ دیوار چسبیده ‌است
با دسته‌ی تبر 
چه‌ فرق می‌کند؟
چه‌ فرق می‌کند
از صندلی کدام رئیس‌جمهور 
جنگ شروع می‌شود
و کدام چارپایه 
به‌ همه‌چیز 
خاتمه می‌دهد؟
وقتی که‌ ما
همگی درخت‌ بودیم

نصیبه نامی

شعرها

تا بوده

تا بوده

سیدعلی صالحی

  شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

 شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

بهراد باغبانی نیک

درخت زندگی 44

درخت زندگی 44

علی ثباتی

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

راضیه بهرامی‌خشنود