شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

حجم‌های منفجر 

حجم‌های منفجر 
در ضربات سقف به کله‌های کوبیده
دُ دُ دُب دُب دُب... دُب‌ِاکبرند این نمدادگانِ روشنایی
گه‌گیجه‌ی عبور/ به درون دهلیزهای کهنگی
که از سوراخ‌های آسمان/ ستاره‌های کوچک زیرزمینی
سرآوردند بَر/ بریده شدند به خاک/ آفرینندگانِ شادی/ آویزانانِ از تیرهای چراغ‌برق
تا خلعتبری خرخاکی‌ها به خاک را
ریشه‌ها کوبانِ دف شوند 
دُ دُ دُب دُب دُب... دوباره ببینی
از انفجار/ چشم‌ها در امان مانده‌اند
و چراغ‌ها
در حجم‌های لهیده‌ی لبخندی ژرف/ ژکوند می‌شوند
 

سامان شهیدی

شعرها

اثمر ابراهیمی

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

لیلا ساتر

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی

من به این خونه برنمی‌گردم

من به این خونه برنمی‌گردم

فاطمه شمس

ویدئو