شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من هزار بار هم که حقوق بخوانم 

با یاد جنگ اصفهان و چهار باغش 

من هزار بار هم که حقوق بخوانم 
حقوقی نمی‌شوم 
و تو 
هزار بار هم که حقوقی شوی 
حقوق نمی‌دانی 
چرا که او بود که می‌گفت:
ـ پیشانی صاف علامت بی‌حسی است  ـ

ایرج صف شکن

شعرها

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

مجید عزیزی

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

مثلاً

مثلاً

عبدالعلی عظیمی

ویدئو