شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هم شاعران، هم زرافه‌ها

هم شاعران، هم زرافه‌ها
تنها ماییم که شب‌ها 
ترانه‌هایمان را زمزمه می‌کنیم در گوش جهان...
به بیداری سوگند!
و به عطر خوش شب‌بو در تاریکی!

جواد کلیدری

شعرها

سفر به سرزمین رویاهایت

سفر به سرزمین رویاهایت

محمود معتقدی

تراپی

تراپی

شقایق شاهرودی‌زاده

این بار برای خودم می‌نویسم

این بار برای خودم می‌نویسم

مرتضی بخشایش

حقیقت دارد

حقیقت دارد

حامد رحمتی