شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نگاه کن!

نگاه کن!
معرکه در معرکه
میدان است
جغرافیای جهان 
چرخان
پوشیده از 
سیاست جلبک‌های لزج 
که اتحاد ریشه و شاخه را
در اسفار اربعه‌ی فصول
وِتو  می کنند...
و در جشنواره‌ی موریانه‌ها
سرود ملی را 
با دهان‌های پوک می‌خوانند،
و حق...
  حق...
حق/ حق
نت‌های شکسته‌ای‌ست
در گلوی پرنده‌ی مادر
که در هوا 
می‌چرخد و
زیر سایه‌ی اره‌ها
بر هیچ شاخساری
آشیانه 
نمی‌سازد.
 

پروین نگهداری

شعرها

این بار برای خودم می‌نویسم

این بار برای خودم می‌نویسم

مرتضی بخشایش

قدمت را بزن، نمی فهمند

قدمت را بزن، نمی فهمند

محمود صالحی‌فارسانی

به جرم شانس نیاوردن

به جرم شانس نیاوردن

فرزین منصوری

برادر

برادر

امیررضا وکیلی