شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ناتمام


مورچه‌ها لب‌هایم را می‌بردند
و من به بوسه‌های تو فکر می‌کردم
به آخرین کلمه‌ام
خیابان فریاد می‌کشید
و چراغ‌های قرمز پاس می‌دادند
در مسیرهای منتهی به تو
دیر کرده بودی
مثل پاییز 
و من سرخ شدم 
سیاه 

زود است دهانت را به خانه ببری
و مشت‌هایت پوچ شود
 و گل‌ها روی آسفالت پرپر
صدایم جا ماند 
درکافه‌های شهر
 و انگشتانم بر تار
 و تارهای مویت

نیکی مرادی

تک نگاری

بی‌فاصله از حجم

بی‌فاصله از حجم

سیدحمید شریف‌نیا

شعرها

كازابلانكا‌(2)

كازابلانكا‌(2)

محمود بهرامی

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

مالیخولیا

مالیخولیا

هادی میرزانژاد موحد

کلایه

کلایه

حامد بشارتی

ویدئو