شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به رسم آذین

...

به رسم آذین
سفیدی ماه
خون کبوتر
عطر میخک

تو هیچ نمی‌شکنی 
که تبر در دست‌های تو
سرخاب ختمی‌ست

به رسمِ رفتن
سیاهی ماه
سیاهی زاغ
عطر کافور

مسعود ظرافت

تک نگاری

شعرها

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه

برهوت

برهوت

رضا محمودی‌حنارود

در برهنگی بلندترین شب سال

در برهنگی بلندترین شب سال

مهتاب موسوی