شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

لیلی 

لیلی 
نام تو شهر را شلوغ می‌کند
و عابران
در گوش هم
از باران نابهنگام
برای بذرها می‌گویند
نام تو
ریشه‌ها را
به هم گره می‌زند
و مزرعه‌ی مادر 
پربار می‌شود.

سحر قائمی

شعرها

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

تا بوده

تا بوده

سیدعلی صالحی

گل مشکیجه

گل مشکیجه

مجتبی دهقان

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

مجید اجرایی