شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ماه باید می‌بود

ماه باید می‌بود
این تن 
قابله‌ای جز چهارده 
نمی‌شناسد 

کدام قلمم
جوهر خود را 
به زمان، 
به تاریخ‌های تقویمی
فروخت که
ضربدرش به 
شب بارانی خورده‌ست!


دستی از آینه شمع 
 آورده
پروانه‌ها 
برای تشییع آمده‌اند 

این شعر هم
مرده زاییده شد...

صدف جلیلی

تک نگاری

میبینمت حسین !

میبینمت حسین !

سید علی صالحی

شعرها

محمد انتظاری

این روزها،

این روزها،

ابراهیم کارگرنژاد

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

فرزین پارسی‌کیا

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

مایرام تکیه ای