شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خوابیده بود که ریشه‌هایش را سوزاندند

اول در دستش
بعد در کتفش
بعد در ساق‌هایش احساس کرد درد را
خوابیده بود که ریشه‌هایش را سوزاندند
چه حسی دارد
درخت انجیر
وقتی بهار
از خواب بیدار شود 
و ببیند نیست؟
 

محمد بهبودی‌نیا

تک نگاری

شعرها

گُنگ

گُنگ

سیدعلی صالحی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

از گیسوان مشکی‌اش، از شانه می‌ترسی

تمنا مهرزاد

برای خداحافظی اومدم

برای خداحافظی اومدم

حامد ابراهیم پور

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و

میلاد امان الهی