شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تا کی چشمم به اشک روشن باشد 

تا کی چشمم به اشک روشن باشد 
در سینه‌ی تو دلی از آهن باشد 
ای کاش دوباره برف می‌آمد تا 
دستانِ تو شال گردن من باشد
 

وحید برزگر قهفرخی

شعرها

مجید عزیزی

می‌آیی 

می‌آیی 

م. مؤید

به قلم

به قلم

نگین فرهود

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

سیده تکتم حسینی