شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این گیاه بی‌قرار

این گیاه بی‌قرار
که از آغوش تو
از حنجره‌ی تو
از دهان و لب‌های تو
عبور کرده و بر سنگ مزارت روییده
گلوی من است
که این‌همه راه را آمده بگوید
خرمالوی نارس، بی‌درخت، رسیده است
اندوه من اما
بی تو، کال خواهد ماند 

الهه شیرخدا

تک نگاری

آموزگار عشق

آموزگار عشق

مهدی ایوبی

شعرها

لیوان چای منتظر بودم 

لیوان چای منتظر بودم 

معین صباغ‌مقدم

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

اسماعیل یوردشاهیان اورمیا

بمب

بمب

بکتاش آبتین

ویدئو