شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آتش خاموش است، تو می‌سوزانی
زمین ایستاده، تو می‌چرخی
لمست می‌کنم
هلال روشن گردنت گرم است هنوز
آن روز لعنتی
مگر تو را به خاک نسپرده بودیم؟!

الهه شیرخدا

شعرها

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

مادر

مادر

حسن بهرامی

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

شهرام میرزایی

زیرپوست شهر

زیرپوست شهر

محمود معتقدی