شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من اما شکل خود بودم 

من اما شکل خود بودم 
نانوشته‌ای در شعر
که پریشان می‌کند بعد از آن خطوط کاغذ را بر کف اتاق
هر بار که آب می‌دهم گیاه تازه را 
در دست‌هایم روایتی می‌روید، آرام 
تکانم می‌دهد یک هول، گرچه هولناک نیست
پیچیده‌ای‌ست در جایش با من
گفت‌و‌گویی دارد، که نمی‌گوید
نور می‌خواهد برای برگ‌دادن
برای ساقه‌شدن به ساقی که ظریفم اکنون
و پیچ‌و‌خمی که گم می‌کند مرا در آن
میان دست‌ها و کاغذها
میان دست‌ها و کاغذ‌ها 
پیدایم نمی‌کنم چرا؟

همه را از اول باز می‌نویسد
همه را از اول مچاله می‌کند در خود
بر کفی که اتاق ندارد حتی
می‌ماند 
گیاهی که بی‌صدا می‌خشکد
و بعد دوباره اکنون به جوانه‌ها شک دارم
برم گل بدهم به آب‌های دوروبرم
و بکشم بیرون 
تمام تنم را
بعد از آن در خود رفتن 
و فرو به خود در رفتن
بیش‌تر که فرو می‌روم در خود
جذب ریشه می‌شوم اکنون
و دوباره می‌خوانم
روایتی که تازه نیست
به انگشتان اندکی سبز شده‌ام

الهام کتال

تک نگاری

نقش کتیبه ها

نقش کتیبه ها

ساتیار فرج زاده

محصول زحمت حسنعلیجعفر

محصول زحمت حسنعلیجعفر

سیلویا سلمانپور

شعرها

همه در این آینه حضور دارند

همه در این آینه حضور دارند

احمدرضا احمدی

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

علی قنبری

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی

با دست چپ  گردن خروس بسوزد،  خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

با دست چپ گردن خروس بسوزد، خانه‌ی شاعران جهان خط‌خطی‌ست

ابوالقاسم ایرانی